Wij stellen het op prijs als u een berichtje achterlaat in ons gastenboek.
Rien
zaterdag 28 november 2015 17:17 | Lepelstraat
Inbouwkoelkast
Onze koelkast gaf een foutcode waaruit bleek dat de sensor kapot was maar mogelijk ook het processorboard. Een eerste goed advies was om toch maar de sensor te vervangen en daarmee uitgave voor een nieuwe koelkast te besparen. Helaas het euvel was niet verholpen en is door Toon een nieuwe koelkast geleverd en ingebouwd. Kwaliteit prima , Service prima , Prijs prima !

Marlies Hagen
woensdag 04 november 2015 09:32 | Dinteloord
Gefikst
Onze Siemens wasmachine was kapot maar Toon heeft hem zeer kundig gereanimeerd!
Ik dacht echt dat we na 9 jaar aan een andere machine toe waren maar een nieuwe pomp erin en we kunnen weer vooruit voor een aantal jaar.
En niet te duur!
Toon wordt zeker aanbevolen door ons.
Ik dacht echt dat we na 9 jaar aan een andere machine toe waren maar een nieuwe pomp erin en we kunnen weer vooruit voor een aantal jaar.
En niet te duur!
Toon wordt zeker aanbevolen door ons.
Riet
donderdag 08 oktober 2015 13:59 | Halsteren
Reparatie wasdroger
Reparatie is snel en zéér goed gedaan!
Ada Franken
vrijdag 15 mei 2015 15:57 | Bergen op zoom
Dinsdagochtend een mailtje gestuurd en kwam die zelfde ochtend al langs.Maar er moest iets besteld worden en ik had de pech dat er hemelvaart tussen zat maar vandaag vrijdag kwam hij alweer langs met het onderdeel. Het was zo gepiept. Hij heeft zelfs de droger er weer opgezet en aangesloten. Hele goede service. Toppie. En een hele schappelijke prijs. Hij staat bij mijn favorieten.

Peter
maandag 23 februari 2015 20:51 | Dinteloord
Tevreden!!!
Vandaag een nieuwe vaatwasser besteld want mijn oude (12 jaar) was niet meer te maken. Wordt morgen al geleverd. Dat noem ik nu eens een service

V Meurs
vrijdag 25 juli 2014 10:34 | Bergen op Zoom
Wasdroger defect.
Probleem met warmte door vermoedelijk te zware en natte was. Telefonisch advies ontvangen, dit bleek direct de oplossing te zijn.
Super dat dit ook kan en je niet meteen aan een bezoek vastzit en dus kosten.
Bedankt nogmaals!
Probleem met warmte door vermoedelijk te zware en natte was. Telefonisch advies ontvangen, dit bleek direct de oplossing te zijn.
Super dat dit ook kan en je niet meteen aan een bezoek vastzit en dus kosten.
Bedankt nogmaals!

Kees
zaterdag 31 mei 2014 16:50 | Halsteren
Onze wasmachine gaf een error ( E18 ) net voor het weekend.
Na contact met Dhr. Toon kreeg ik telefonisch het advies om het filter er uit te halen en schoon te maken. Binnen vijf minuten was het gefikst en werkte alles weer. Een klasse service van dit bedrijf. Mocht onze machine ooit stuk gaan (wat we natuurlijk niet hopen
) is dit voor mij al een reden om bij TRS een nieuwe te bestellen.
Groeten,
Kees
Na contact met Dhr. Toon kreeg ik telefonisch het advies om het filter er uit te halen en schoon te maken. Binnen vijf minuten was het gefikst en werkte alles weer. Een klasse service van dit bedrijf. Mocht onze machine ooit stuk gaan (wat we natuurlijk niet hopen

Groeten,
Kees
angelique de groot
maandag 06 januari 2014 18:03
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaren tevreden over je service!
Koen Wijdemans
maandag 22 juli 2013 16:42 | Hoogerheide
Vandaag om 17.15 u storingsformulier ingevuld, binnen 5 min telefoontje gehad hoe ik het zelf op kon lossen. En zo waar! het werkt weer lek vrij.
Hartelijk Dank voor de service.
Hartelijk Dank voor de service.
Gea van der Sluis
donderdag 27 juni 2013 14:44 | Steenbergen NB
Vrijdag een reparatie formulier ingevuld op de site. Direct een telefoontje voor een afspraak.
Maandag tussen 13.00-15.00u.
Even gekeken, direct een onderdeel besteld. Afspraak voor donderdag tussen 14.00-15.00u.
Tien minuten bezig geweest.
De droger loopt als een zonnetje.
Correcte en snelle afhandeling.
Zal Toon bij iedereen aanbevelen.
Dit is nog ouderwetse service. Bravo.
Maandag tussen 13.00-15.00u.
Even gekeken, direct een onderdeel besteld. Afspraak voor donderdag tussen 14.00-15.00u.
Tien minuten bezig geweest.
De droger loopt als een zonnetje.
Correcte en snelle afhandeling.
Zal Toon bij iedereen aanbevelen.
Dit is nog ouderwetse service. Bravo.

67 berichten in gastenboek
Onze openingstijden
Het aanmelden van storingen kan ook buiten onze openingstijden. Gebruik hiervoor ons storingsformulier.
Showroom bezoek
alleen mogelijk op afspraak.
zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten
maandag
08:30 - 17:30
dinsdag
08:30 - 17:30
woensdag
08:30 - 12:30
's middags gesloten
donderdag
08:30 - 17:30
vrijdag
08:30 - 17:30